SZKOLENIA KRAKÓW | EFEKTYWNOŚĆ, MOTYWACJA, UMIEJĘTNOŚCI
- WSKAŻ NAM PRIORYTETY, MY DOSTARCZYMY SKUTECZNE DZIAŁANIA

SCHECTERS Szkolenia

Szkolenia Kraków

Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta.


Szkolenie koncentruje się na rozwoju kluczowych umiejętności istotnych podczas obsługi klienta. Przekazywane przez trenera i ćwiczone podczas szkolenia metody i techniki obsługi klienta pomogą udoskonalić i podnieść na wyższy poziom umiejętności pracowników realizujących cele firmy w relacji z klientami. Uczestnicy nauczą się, w jaki sposób zapewnić zadowolenie i satysfakcję klienta osiągając jednocześnie cele biznesowe firmy.


Profil uczestników szkolenia:


Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy na co dzień zajmują się obsługą i współpracą z klientami, zarówno zewnętrznymi jak i wewnętrznymi. Osoby spotykające się w pracy z trudnymi sytuacjami i klientami będą miały możliwość poznania i przećwiczenia technik i sposobów radzenia sobie z sytuacjami wymagającymi często kreatywnego podejścia.


Czas trwania szkolenia:


2 dni.


Program szkolenia:


1. Percepcja klienta.

• w jaki sposób klient postrzega Ciebie i Twoją firmę?
• kierunki oddziaływania na percepcję klienta

2. Czynniki satysfakcji klienta.

• czynniki racjonalne: jakość, cena, czas
• pozostałe aspekty wpływające na zadowolenie klienta, czyli co się kryje pod powierzchnią?
• tworzenie wartości dodanej

3. Nawiązanie relacji z klientem.

• kreowanie pierwszego wrażenia
• jak budować własny wizerunek?
• kształtowanie partnerskich relacji

4. Komunikacja z klientem.

• przebieg komunikacji z klientem
• kanały komunikacji
• oddziaływanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
• pozytywna komunikacja słowna
• przełamywanie barier w komunikacji

5. Identyfikacja potrzeb i poszukiwanie rozwiązań.

• stanowiska, interesy, potrzeby i oczekiwania klienta
• obserwacja i wyciąganie wniosków
• rodzaje pytań i sposoby ich wykorzystania
• aktywne słuchanie, jako klucz do lepszego zrozumienia
• sztuka wypracowywania rozwiązań

6. Sytuacje trudne w pracy z klientem.

• emocjonalna natura reklamacji
• agresywne zachowania klienta
• czego oczekuje niezadowolony klient? – sztuka empatii
• techniki działań w sytuacjach trudnych

7. Współpraca z trudnym klientem.

• podział klientów ze względu na profil charakterologiczny
• kim jest trudny klient?
• sposoby komunikacji i postepowania z trudnymi klientami

8. Asertywność w obsłudze klienta.

• typologia zachowań
• wpływ różnych zachowań na efektywność komunikacji
• prawa i zasady asertywności
• rozwój własnej asertywności – techniki zachowań asertywnych

9. Podsumowanie kluczowych umiejętności i opracowanie indywidualnego planu rozwoju.


szkolenia Kraków » zobacz listę szkoleń wg kategorii »

 

Jeśli są Państwo zaintersowani realizacją szkolenia dla pracowników Państwa firmy - zapraszamy do kontaktu  ».


Szkolenia w Krakowie


"Szkolenia Kraków"

ZAPRASZAMY NA
SZKOLENIA DO KRAKOWA


Biznesowe inspiracje

    Sukces zazwyczaj przychodzi do ludzi, którzy są zbyt zajęci, aby go szukać.

    Henry David Thoreau


    Break

    Pieniądze szczęścia nie dają - zakupy już tak.

    Marylin Monroe


    Break

    Wszystkie nasze marzenia mogą się spełnić, jeśli będziemy mieć odwagę je realizować.

    Walt Disney


    Break

    Kiedy staje się oczywiste, że cele nie mogą zostać osiągnięte - nie dostosowuj celów, dostosuj działania.

    Konfucjusz


    Break

    Geniusz to jeden procent inspiracji i dziewięćdziesiąt dziewięć procent potu.

    Thomas Alva Edison



zobacz wszystkie cytaty biznesowe »